9 dagar kvar.

snart Thailand, ska bli så skönt att få koppla av. Kommer att behöva plugga men det ska jag göra på stranden under parasollen!
Men det är fullt upp dessa 9 dagar, vi får tillbaka tentaresultatet från förra kursen, hoppas att jag klarat någon av de 3 tentorna. Ska ha vapenexamination nästa onsdag och imorogn har vi examination i självskydd, men det ska bli skoj. Har hyfsad koll på alla grepp och tekniker.
Igår så fick vi tillbaka peppasprays tentan, Godkänd. Så nu är man behörig att spray pepparextrakt på folk som är bråkiga : )

Idag ska är det bara en föreläsning, de kommer hit från fryshuset! Sen ska jag träna.

Åker hem till Sundsvall i helgen och ska fira jul, Sofie och jag har handlat alla julklappar så det är skönt. första gången på länge som vi lyckats med något sånt.

det var allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback