En bra höstdag

Hur har helgen varit då, ja du, var himla skönt när tentan var över på lördagen. Anders kom förbi på kvällen och vi började förfesta, sen drog vi till Viby, "casa" Granqvist. Mycket trevligt måste jag säga, blev lite salongberusad. Tog taxi till festen hemma hos Thomas&Co. 06B5 var rejält på gång, saknade mina vapendragare Nystedt och Mandoki. Skoj skoj, var där till 2-tiden sen åkte jag hem.


Vilken skön måndag det varit, vaknade vid 08-tiden, låg och drog mig ett tag för att hitta mig själv. Sen på med kläder för att åka kollektivt till Täby och möta Anders. Hård simning blev det, bra coaching av "farsan" där.
Tog en lång promenad med Elin nu i eftermiddag!


Tvättstuga ikväll, jag och Marie sköter jobbet!



 Har en lugn  skolvecka...yeees! Längtar till min sötnos i Sundsvall, på fredag så kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga regnväder!! vad gör du där borta i Sollentuna? I väsby är det tokhöst

2007-10-11 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback