Helvetesveckan över

Ja äntligen lördag eftermiddag, har varit en vecka fylld av ångest. Examinationerna har haglat tätt. I måndags så var det vapen tenta, kändes helt okej när jag skrev den så hoppas på ett G där då. På tisdag var det prov i D-HLR. har ju en hel del sånna kurser gjorda sedan tidigae, men alltid bra att repetera, skrfigligt prov där också, fick alla rätt!

Onsdag lugn dag med Bastaktik, fordonstopp. På torsdagen så hade vi en sista genomgång innan trafiktentan, blev mer förrvirrad, skulle inte ha gått.

Fredag, dagen D. Sim test. hade en vilopuls på 200 när jag klev in i hallen. Den höll i sig under hela tiden jag var där säger inget mer!

Idag trafiktentan, kändes helt okej, hoppas bara poängen räcker. Ikväll så är det fest hos Thomas i hans kollektiv, känner inte mig så festsugen, men gör nog ett besök där. 

Var nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback